søndag 5. mai 2013

Ulldress til minstajentå

CIMG2123
Endelig er dressen ferdig! Kjempekjekk dress med rundfelling oppe! Takk til Hilde som lånte meg mønster. :) Nå er det bare å håpe at jenta kan nytte den et par måneder. Jeg har ikke hatt hast med å gjøre den ferdig, noe som nok ikke var så lurt. Jammen godt en av og til kan nytte tida når en likevel blir satt på en stol bort i mot 8 timer for å få medisinsk behandling. Nå som jeg har fått operert inn veneport, er begge hendene fri. Må nok skaffe meg et nytt strikketøy til neste gang også.

3 kommentarer:

  1. Ja, se der var den ferdig, flott ble den, må bare se å få den på med en gang, det er jo kaldt i været!

    SvarSlett
  2. hmm, kom på at jeg har flere strikketøy til neste kur. Teppe, vest, her er det bare å velge.

    SvarSlett
  3. Så nydelig dress du har laget :-) liker veldig godt rundfelling på barneklær,det blir liksom lettere å kle på de små :-) og så blir det ikke "klumper" under ermene :-) leter etter mønster på hel dress i fanamønster, det står på ønskelisten til min lille prins :-) Klem fra Rannveig

    SvarSlett