torsdag 6. august 2015

Lenge siden....

Ja, jeg har vært inaktiv på bloggen i lang, lang tid. Salg av hus og bygging av nytt har tatt det meste av tiden. Det betyr ikke at det ikke har blitt laget noe denne tiden, men mindre enn vanlig. Jeg har ikke kontroll på produksjonen, men har klart å finne noen bilder:

Gardiner til stue og kjøkken; liftgardiner


Lue til lille Eirin.

Jakke til nyeste barnebarnet mitt. Denne har jeg også strikket bukse til, men ser ikke ut til at jeg har tatt bilde av den.



Lille Tarjei i bestemors nystrikkede jakke i ull og silke. Så lett og deilig garn!

Liftgardin til vaskerommet

Juleverksted med eldste barnebarnet.

 


1 kommentar:

  1. Tilfeldighetene ville at jeg skulle ramle over din blogg. Og du verden så mye fint du lager i ulike teknikker! Veldig kjekt å se;)

    SvarSlett