lørdag 4. mai 2013

Bilde og div.

CIMG2115
Hadde laget flere bilder. men det var vel bare dette jeg syntes ble vellykka. Hadde egentlig ikke tenkt å fullsmelte bildene, men siden jeg ikke er helt kjent med ovnen, ble de det. Det førte til at bildene under (og det over) fløyt utover og mistet litt av fasongen, og med vingene skjedde det samme og gav ikke den fargeforskjellen som jeg ønsket. Med husene over var dette helt greit. Der har jeg blandet transparente og opake farger. - Alle bildene er laget i bullseye-glass (kunstglass).
CIMG2118   CIMG2119
Lurer på å bore hull i fuglebildene slik at de kan henges opp i vinduet.

CIMG2116
Jeg fikk også brent noen hjertesmykker og øredobber. Disse er laget i dichroic-glass. Gjenstår bare å sette på anheng og stifter.

3 kommentarer:

  1. Herlighet så produktive du er. Så masse nytt og spennande du lage! Det er alltid kjekt å svinga innom bloggen din og sjå kva du holder på med Inger Johanne.

    SvarSlett
  2. Det husbildet var jo heltopp, og det turkise smykket var finest, de blå var og fine, og fuglene vil nok gjøre seg i vindu, jeg skjønner at du koser deg skikkelig med glass for tiden. Du begynner å bli veldig flink og ser jeg

    SvarSlett
  3. Så mye flott! Du imponerer ;-)

    SvarSlett