onsdag 25. desember 2013

Julegaver

CIMG2333
Dette bildet er forholdsvis stort; 30x40 cm med ramme. Motivet er laget på klart glass. Selv liker jeg bildet godt :)
Det tok dessverre ikke mange dagene før jeg klarte å knuse bildet. Jeg hadde satt det opp inn mot veggen. Slik stod det ei god stund, helt til jeg skulle i skuffa til bordet det stod på. Når jeg skubba skuffa inn igjen, ramla bildet ned på et glassfat og fikk to store brist i glasset. :( Dermed måtte jeg til igjen. Denne gang ble det bilde av greiner fra et rognebærtre.
CIMG2337
CIMG2336
Nok et bilde som lå under juletreet i går. Dette er ogsåmer fargerikt i virkeligheten enn det ser ut til her. Noen detaljer forsvinner på fotografiet. Glassmotivet er montert på en liten speilplate midt i ramma.
Nå er det bare å håpe at gavene faller i smak! :)

3 kommentarer:

  1. Du tryller så mye fint ut av glass! Bybildet som jeg la under treet til mamma falt i smak :)

    SvarSlett
  2. Eg kan garantera deg at det nederste falt i smak. Kjempefint! Men det var jo berre kjempefint det øverste også, og ikkje minst det med rognebærgreiner. Viss du skal lage fleire slike vil eg gjerne bestille eit.

    SvarSlett