torsdag 25. april 2013

Nytt fat

CIMG2101
Utprøvingen fortsetter. Denne gang ble det et fat i Bullseye-glass. Alle fargene er gjennomskinnelige og blandes der de overlappes. Ikke mange som har et rutete fat!! Vet ikke om jeg komme til å lage så mange flere, men synes at utførelsen var tipp topp. Jeg er i en utprøvningsfase og må finne ut hva jeg liker. Fatet var som sagt fint, men krever rolige omgivelser. Passer ikke så godt inn her hos meg; Men, men….finner nok noen som kan ha det. :)

CIMG2100

4 kommentarer:

  1. Artigt og fine fargar! Minne meg om ei koselige flanellsskjorta. Fatet var fint og originalt. Glede meg til å sjå kva som er neste prosjekt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Neste prosjekt er nettopp satt i omnen. Det treng to brenningar og eg er veldig usikker på kor vellukka det vil bli. -Flanellskjorte-fatet var varmt då bilete blei tatt :) Her går det fort i svingane!

      Slett
  2. Hei :-) så flott med ett glassfat med blokk fra quilteverden :-) likte det veldig godt :-) utfordrer deg til å lage flere glassfat med mønster fra vår felles hobby :-) Likte VELDIG godt hjertene også. Snakkes vi i morgen? Klem fra Rannveig

    SvarSlett
  3. Takk skal du ha!! Ja, jeg kommer en tur i dag :)

    SvarSlett